زیباترین اس ام اس ای غمگین در سال 95

غمهایی دارم بزرگ

بزرگ تر از خوشی ها قبل

رنج هایی طولانی

بیشتر از اوقات با هم بودن

******
اس ام اس ولنتاین برای همسر

جملات تنهایی

اس ام اس های دلتنگی

******

شهرزادِ من!

قصه بس است ،

این پادشاه سالهاست که خوابیده…

******

اس ام اس آرزو آذر 95

اس ام اس فاصله (1)

اس ام اس عاشقانه جدید

******

کــور بــودم کــاش،

تــا تــو نــزدیــک مــی آمــدی و دستــم را مــی گــرفتــی!

نــه مثــل حــالا کــه چشــم،

تنهــا جــای خــالــی ات را مــی بینــد . .

******
اس ام اس دپرس آذر 95

اس ام اس سوزناک سری اول

اس ام اس انتظار آذر 95

******

و از میان تمامِ آرزو ها

دردناک ترینش نخواستن تو

در نداشتنِ توست

******
اس ام اس جدایی غمگین

جملات تنهایی

سری جدید اس ام اس های عاشقانه خیلی زیبا

******
خدایــــــــــــا….!

طاقـت ِ مـن را با طــاق ِ آسمانت اشتباه گرفته ای ….

این پیمانـــه ، ســال هـاست کـه پــــُـر شــده

******

سری اول اس ام اس های دپرس

اس ام اس دروغ (1)

اس ام اس های زیبا در مورد سکوت

******

این روزها از ” سنگ شدنم” حرف می زنند… !!

سنگی که برای تو

از هر خاکی

خاکی تر بود !


اس ام اس های دلتنگی

اس ام اس غمگین و زیبا

اس ام اس های دلتنگی

******

نه در آغـوشــت گرفته ام

نه لــبــانــت را بوسیده ام

نه حتی موهــایــت را نوازش کرده ام اما . . .

بــبــــیــــن چگونه برایــــت عـــاشــــقــــــانــــه می نویــسم . .

******
اس ام اس سیگار آذر 95

اس ام اس

اس ام اس فاصله (1)

******

آنقدر خـــسته ام

که حاضرم ســـرم را روی تکه سنگی بگذارم وبخوابم اما . . .

به دیوار وجودت که بارهــــا بر سرم آوار شد تکیه ندهم . . .

******

اس ام اس آرزو آذر 95

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس ها و جمله های جدید و زیبا در مورد یاد کردن

******

مرا دردیست اندر دل

اگر گویم زبان سوزد!

اگر پنهان کنم در دل

که مغز استخوان سوزد…..

******

اس ام اس عاشقانه جدید

سری اول اس ام اس های دپرس

اس ام اس جدید

******

این روزها که نیستی به خاطرت بگو بس کند این تلنگر مداوم را ! …

آفتاب می خواهد این چشمان .

******

اس ام اس آرزو آذر 95

چت روم

اس ام اس جدایی غمگین

******

خُدایا…

مَن میدانَم

تُو هـَــــم میدانــی کـه شُدَنـی نیست…

حَتـی اَگر مُعجِزه کُنـــی باز هَم…

او یِک آرِزوی ِمَحال اَست …

******
اس ام اس

اس ام اس فراموشی

اس ام اس فاصله (1)

******

مـن شـبـیـہ قصه هـا نـیسـتـم …

کفـش بـلـوریـن نـدارم ..

لـبــاســم جــادویی نـیسـت .. فـقـط ..

شـاهــزاده ام را گـم کــرده ام ..!

******

شعر،

ردیف و قافیه نمی خواهد

بوی آغــــوش تو

هر دیوانه ای را

شاعر می کند!…

******

تازگی­ ها باد که می­ آید پنجره­ ها را نمی ­بندم …

می­ گویم شاید تو

در مسیر ملایم باد نشسته باشی…

******

تو همیشه با منی

در میان تار و پود جان و تن

لژنشین قلب من!

** اس ام اس غمگین **

یکی بود

آن یکی هم، بود

قسمت نبود!

******

خدا ما رو برای هم نمی خواست

فقط می خواست همو فهمیده باشیم

بدونیم نیمه ی ما مال ما نیست

فقط خواست نیمه مونو دیده باشیم

******

روز ها هفته ها سالهاست

که نیستی و من هنوز فکر می کنم

هنوز دیر نیست

******

روزی میرسد که فریاد خواهی زد:

دوستم داشته باش اما من هرگز نمیتوانم تو را،

حتی میان مشغله های ذهنی ام جا دهم…..!

******

دلم هوای تو را کرده است

تو که نیستی

این هوا گرگ و میش را

سخت در آغوش می کشد!

بیچاره میش ها

که در آغوش هوا هم خانۀ گرگ ها شده اند!

و بیچاره تر گرگ ها ؛

که همیشه نقشِ بدِ قصه را دارند

ای کاش هوایت را نمی کردم!

******

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمبگردد !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !
اس ام اس غمگین
هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …

******

خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!


******

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!
اس ام اس غمگین
دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…

******

بارانِ سربی میشود
وقتی نیستی میریزد بر سرم
خاطراتـــــتــــــ . . .
اس ام اس غمگین
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !

******

می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .

******

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد

چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

******

چو کحل بینش ما خاک آستان شماست

کجا رویم بفرما از این جناب کجا

******

مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است

کجا همی‌روی ای دل بدین شتاب کجا

******

بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال

خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا

******

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست

قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا

******

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد