راز عجیب و حل نشدنی بیماری پسر ۴ ساله + عکس

مادران به اندازه کافی برای نگهداری از فرزندان خود مشکل دارند، به‌خصوص اگر کودک آنها شرایطی مشابه با «فرانکی دینن» داشته باشد.

این کودک هر‌روز بیش از ۲۵‌بار به زمین می‌افتد و سرش به اطراف برخورد می‌کند اما هنوز پزشکان نتوانسته‌اند به‌دلیل این حالت عجیب پی ببرند. این شرایط باعث شده مادر این کودک ۴ساله به نام «کلیر» مرتبا به‌دنبال فرزند گریان خود باشد و او را بعد از زمین خوردن دلداری بدهد.


بر اثر همین زمین‌خوردن‌ها، فرانکی بارها و بارها دچار جراحت شده و مجبور است به‌دلیل امنیت خودش ساعت‌های متوالی روی یک صندلی مخصوص بنشیند. تا‌کنون پزشکان در‌باره فرانکی تشخیص‌های مختلفی داده‌اند که متاسفانه هیچ‌کدام از آنها درست نبوده است. برای مثال یکی از پزشکان معتقد بود، فرانکی دچار ضعف عضلانی است و به‌همین‌دلیل مرتبا به زمین می‌افتد. با این حال بارها‌ مغز این کودک ام.آر.آی شده اما هیچ نشانه‌ای از بیماری مشاهده نشده است.

خانم کلیر نگران آن است که بیماری ناشناخته فرزندش همچنان ادامه پیدا کند. به‌این‌ترتیب او با رفتن به مدرسه با مشکلات بسیار جدی‌تری روبه‌رو خواهد شد و حتی ممکن است جانش در معرض خطر قرار بگیرد. برای مثال او ممکن است حین عبور از خیابان به زمین بیفتد یا هنگام بالا‌رفتن از پله‌های مدرسه دچار حادثه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد