اس ام اس های جدید تبریک تولد

sms matn birth day   www.7irani ir 1349274811 اس ام اس های جدید تبریک تولد

اس ام اس های تولد در ادامه مطلب …

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

 در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

 عزیزم تولدت مبارک . . .

.

.

تبریک تولد رسمی – خنده دار – انگلیسی

.

.

هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن

از خودم می پرسیدم

چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو

با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارک
.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

تبریک تولد رسمی – خنده دار – انگلیسی

.

.

 

.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

 امروز روز توست… تولدت مبارک

.

.

متن تبریک تولد

.

.

.

.

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

صبح گاهان که غنچه تو پدیدار شد

 چشم فلک از ذوق اشک شوق ریخت و تو را در آغوش گرفت

 تولدت مبارک

.

.

تبریک تولد رسمی – خنده دار – انگلیسی

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم

 تولدت مبارک.

.

.

تبریک تولد رسمی – خنده دار – انگلیسی

.

.

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک
.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

.

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.

.

.

متن تبریک تولد

.

.

عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن به غم های دوست

دوست خوبم تولدت مبارک

.

.

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند اما  با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک
.

.

تبریک تولد رسمی – خنده دار – انگلیسی

.

.

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم

.

.

اس ام اس تبریک تولد

href�/t:h`&`�%.blogfa.com/”>.

 

.

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

صبح گاهان که غنچه تو پدیدار شد

 چشم فلک از ذوق اشک شوق ریخت و تو را در آغوش گرفت

 تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد